پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119068
پيش بيني اعتبار جهت تکميل زير ساختهاي گردشگري در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/07/08
نمایش : 1684
فرماندار فارسان در نشست بررسي مشكلات گردشگري شهرستان از پيش بيني در نظرگرفته شده مبلغ ۴ ميليارد و۲۰۰ ميليون ريال اعتبار جهت تكميل زير ساختهاي گردشگري شهرستان در سال جديد خبر داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي افزود:  توجه به صنعت گردشگري و مشاركت بخش خصوصي و توجه گردشگري استان به رفع دغدغه هاي گردشگري جهت شناخت و معرفي مكانهاي ويژه گردشگري را خواستار شد.

وي وجود مشكلات بهداشتي ونظافت در كانونهاي گردشگري را يكي از مهمترين مشكلات اين حوزه دانست و با گلايه از بي توجهي به سنگ نوشته تاريخي دوره مشروطه در پيرغار كه تنها سنگ نوشته موجود كشور در اين دوران به شمار ميرد خواستار توجه حوزه ميراث فرهنگي در حفظ و حراست از آن شد.

وي ادامه داد امروزه جهان به سمت توسعه مباحث گردشگري پرداخته است لذا ما در شهرستان فارسان با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل ها و با وجود آثار بکر و دست نخورده تاريخي، از جايگاه خوبي براي سرمايه گذاري و جذب گردشگران را به اين شهرستان برخورداريم و بايستي با خرد جمعي و تعامل و همکاري همه مسئولين مشکلات موجود را مرتفع نماييم.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html